Tabung Insyirah

Kebaikan ESP Shaklee Untuk Ibu Hamil

Selain vitamin C, ESP Shaklee jug membantu meningkatkan imuniti ibu mengandung. Jadi kalau ibu yang selalu sakit, demam atau flu, ESP Shaklee sangat membantu. ESP Shaklee ni adalah protein yang membantu meningkatkan imuniti ibu mengandung. Malah, protein lebih mudah dicerna oleh ibu hamil dan bayi yang dalam kandung.

ESP Shaklee membantu ibu hamil mengawal berat badan seterusnya membantu  mengelakkan kencing manis / diabetes.

ESP Shaklee adalah minuman berprotein yang rendah Indek Gliesmiknya (GI). Makanan yang rendah GI ni melambatkan penyerapan glukosa di usus kecil. Ini membuatkan kita akan rasa kenyang lebih lama walaupun kita makan sikit jer. Sebab tu mana-mana ibu mengandung yang ambil ESP Shaklee peluang nak dapat diabetes tu sangat tipis.

Jadi kita boleh mengawal pemakanan kita, mengawal berat badan dan menggelak dari diabetes.

ESP Shaklee membantu pembentukan otot dan otak bayi

Protein sangat penting untuk perkembangan otak bayi kita. Yelah, otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku, begitu jugak dengan ototnya. Otak manusia terdiri dari sel-sel dan sel pula dihasilkan melalui protein.

Ye tahu kalau ambil ikan dan ayam pun dah okay, tapi macam mana boleh okay kalau ayam pun kena cucuk.

Jadi, protein yang baik sangatlah di perlukan oleh bayi untuk membina sel. Jadi, ibu mengandung perlu mengambil sumber protein yang baik seperti ESP Shaklee ni.

ESP Shaklee membantu menjadikan kulit cantik dan gebu

Protein dalam ESP Shaklee membantu menggantikan sel lama ke sel baru. Sebab tu, ibu hamil yang mengambil ESP Shaklee cantik dan cun melecun kulitnya serta berseri-seri. Bayi jugak mendapat kebaikan yang sama sejak dari dalam kandungan. Kulit mereka akan putih dan gebu sama macam ibu mereka apabila lahir nanti.

ESP Shaklee membantu ibu yang mengalami alahan semasa mengandung

Normallah kalau ibu mengalami muntah-muntah atau pening-pening semasa mengandung ni. Dan bila perut kita kosong, lagilah mudah muntah dan loya. Jadi dengan pengambilan ESP Shaklee ni, kita akan kenyang lebih lama.

Memberi tenaga kepada ibu hamil

Dengan pengambilan secara consistent ESP Shaklee ni, kita akan sentiasa bertenaga.

Jom tonton video kat bawah jap.Tengok betapa bertenaganya Puan Ainul Mustafa ni memanjat tangga di Candi Borobudur , Indonesia ni.




Haa dah tonton ka betapa cergas nya ibu hamil ni mendaki.Kalau korang ibu hamil dan iniginkan tenaga berpanjangan apa kata dapatkan ESP SHAKLEE ni.Memang korang akan rasa sangat bertenaga sepanjang hari.Tak der nak lemau lemau lagi.

Nak order ???

Testimoni Detox Shaklee


Kalau sebelum ni sya dah tunjukkan beberapa jenis detox shaklee dan hari ni sya nak tunjuk dekat korang semua testimoni dari mereka yang dah berjaya detox dan kesan apa yang mereka dah dapat.

Jom tengok dulu video testimoni Pn Ebby




Testimoni #1


Testimoni #2


Testimoni #3


Testimoni #4


Testimoni #5


Testimoni #6


Testimoni #7


Testimoni #8



Semoga perkongsian testimoni ni bermanfaat untuk semua...

Perlukah Detox Untuk Yang Dah Kurus??


Betul ke detox ni sebab kita nak kurus jer??? jawapannya TAK!!!!

Tujuan utama kita DETOX ni supaya badan kita ni, satu badan tau, dapat kesihatan yang paling optimum..


Apa itu DETOX?

Detox ialah proses membersihkan usus dari segala toksin, lendir, dan lemak yang melekat di dinding usus kita, dan ia di keluarkan semasa membuang air besar.

Bila usus kita dah bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap yang paling optimum.

Kenapa Perlu Detox?

  Sebab nak buang segala toksin
  Untuk mencegah segala penyakit kronik
  Untuk meningkatkan sistem imun badan kita
 Untuk mendapat berat badan yang ideal dan unggul
 Untuk melambatkan proses penuaan
Untuk meningkatkan kualiti hidup
  Untuk mendapatkan kulit yang cantik
  Untuk meningkatkan tenaga di tahap optimum
  Supaya dapat mengembalikan keseimbangan dalam sistem badan
  Untuk menyingkirkan logam berat, terutamanya plumbum dan merkuri dari badan
  untuk menyuci organ dalam daripada toksin terutama sekali hati, ginjal dan otak
 Perkuatkan bakteria baik dalam badan
  Untuk membuang parasit yang berada dalam tubuh

Tanda-tanda kena detox...

  Sembelit --- korang pelik, kenapalah badan aku ni kurus kering, tapi masih sembelit?? Itu sebab usus korang terlampau banyak terima makanan, tapi tak keluarkan atau tak dapat keluar. Asyik tersimpan kemas kat dalam. Jadilah korang sembelit setiap hari.
Jerawat ---- ni salah satu masalah perempuan. Orang perempuan memang tak suka gila dengan jerawat, pantang 1 tumbuh, royan terus! salah satu penyebab jerawat keluar ni sebab toksin. Badan ni dah terlampau banyak toksin, toksin keluar sepatutnya  melalui proses membuang air besar, tapi keluar kat muka. Itu yang keluar jerawat.
  Berat badan susah nak turun ---  dah cuba macam-macam produk! tapi badan haramm dok gemuk gitu jugak! Itu tandanya toksin dalam badan banyak. Buang toksin dulu, baru berat badan senang turun.
  Selalu tak de mood ---- ini pun salah satu tanda badan korang kena detox. Badan tak sedap tu sebab asyik tak de mood
  Perut Buncit --- patutnya perut buncit ni sebab ada baby, tapi buncit sebab banyak benda dalam perut yang tak buang. Yang ni memang wajibbbb DETOX!!
  Susah nak tidur malam
  Craving makanan manis / suka makan makanan manis
  Makan supplement yang tak selamat dan berbahaya

 Jenis-jenis DETOX...
Banyak jenis detox kat dalam dunia ni. Tapi saya memilih jalan selamat, dan saya nak kamu semua pun terselamat dari guna produk-produk detox yang macam-macam di pasaran,

1.Detox Logam



2.Detox Usus






3.Detox Parasit




4.Detox Hati


5.Detox seluruh badan


Antara set detox dan apa yang perlu untuk detox.Untuk info lebih lagi berkaitan detox bole hubungi sya ye.

Nantikan next entry sya testimoni dari mereka yang dah Berjaya dengan progam detox Shaklee ni oke.

Nak Harga Ahli Shaklee Dan Cash Back Bonus Klik Sini | Twin Pack Vivix Free Membership Klik Sini
X