Tabung Insyirah

Kenapa Supplement Shaklee Menjadi Pilihan No 1?

Entry kali ni tak mau cita panjang panjang tapi sya percaya entry ni mampu membuka mata ramai orang kenapa supplement Shaklee menjadi pilihan no 1.

Ini sebabnya  
 
Sebelum kita pilih untuk beli sesuatu makanan tambahan atau supplement,mesti kita akan buat senarai semak terlebih dahulu supaya kita akan pilih hanya yang terbaik dan berbaloi dengan duit yang dilaburkan. Dan yang paling penting selamat untuk kita. 



Supplement Shaklee memenuhi semua checklist ini. Betul ke?Ye betul  sebab doktor pun turut mengesyorkan supplement Shaklee tau. 


Kenapa Nasa sendiri minta tolong Shaklee formulakan makanan angkawasan supaya mereka kekal terhidrasi sejak 1993 lagi.Wow satu tempoh yang panjang kan??So macam mana??


Nak tau banyak lagi pasal kebaikan shaklee dan kenapa supplement shaklee patut jadi pilihan no.1 meh contaxt sya seperti talian di bawah: 



Promosi Terbaik September ESP & VITAMIN C

Alhamdulillah dah masuk bulan September 2016. Pejam celik pejam celik cepatnya masa berlalu. 
Mudah2an kita semua sentiasa dilimpahi rahmat dan dilindungi Allah SWT selalu.
Hari ini nak cerita tentang promosi bulan September. Bulan ini promosi produk terbaik dari Shaklee iaitu ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)  , VITAMIN C dan VITALEA for children

Promosi Terbaik September ESP & VITAMIN C


Promosi #1 – BUY 6 FREE 1 ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)
Kebaikan ESP
1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang kerana serbuk soya yang tidak bersifat keasidan.
2. Membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam 
3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan
4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri dan menganjalkan kulit/awet muda kerana protein penting untuk kulit.
5. Meransang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan, 
6. Memberi ton warna kulit yang sekata
7. Membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu
8. Protein yang lengkap (mengandungi 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan)
9. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
 10. Rendah lemak, tanpa kolestrol
11. Diproses pada kadar suhu rendah dan menjaga kualiti protin yang tinggi
12. 1tin 850g dihasilkan dari 30kg kcg soya
13. Diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone
14. Protein soya(tumbuhan )lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan
15. Membantu mengurangkan risiko kanser, 
 16. Bertindak sebagai antioksidan, 
 17. Menguatkan sistem imun tubuh, 
18. Mempertingkatkan tahap kolestol baik, 
19. Memelihara kesihatan jantung 
20. Membaiki pigmentasi – membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, pigmentasi, kedutan dan kesan tua
21. Membaiki memori – meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan
22. Pembekal tenaga – membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan  sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan
23. Baik untuk hormon – kacang soya kaya dgn isoflavones. 
24. Membantu merendahkan paras kolestrol, 
25. Mencegah osteoporosis 
26. Membantu pembentukan sel-sel baru.
27. Membantu menyembuhkan gastrik. 
28. Memberi kekenyangan, sesuai untuk diet menguruskan badan.
29. Mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
30. Memudarkan parut
31. Membantu pembinaan tubuh kanak-kanak
 32. Kecantikan kulit dan rambut

Promosi #2-  BUY 6 FREE 1 Vitamin C
Kebaikan Vitamin C
1. Membentuk kolagen ~ merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ia mampu mengurangkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik
2. Memperbaiki Simptom Pendarahan ~ kekurangan vitamin c adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
3. Peningkatan Sistem Imun ~ membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zar besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit, asthma. Juga mengurangkan simptom flu dan selsema.
4. Memerangi Kanser ~ satu-satunya anti oksidan yang berkuasa, mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel2 kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang sel2 kita.
5. Mencantikkan Kulit ~ pengambilan vitamin c setiap hari mampu menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukkan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama masalah jeragat.
6. Memperbaiki Insomnia ~ memperbaiki insomnia, stress serta masalah berkaitan mental seperti keresahan.
7. Mengekalkan Kolesterol Sihat ~ ia mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus, menghalang pendarahan dalaman, hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi.
Promosi #3 – BUY 3 FREE 1 VITALEA FOR CHILDREN
1.Membekalkan 18 jenis vitamin dan mineral yang penting untuk tumbesaran anak.
    • Ini termasuk kelapan-lapan jenis vitamin B yang mana rata-rata multivitamin di pasaran tak mampu berikan.
    • Juga mengandungi kalsium, magnesium dll bagi membantu menyokong tulang yang kuat dan badan yang sihat 
2.Tiada bahan pengawet, juga tanpa sebarang perisa ataupun pewarna tiruan
3.Bebas gluten
4.Perisa anggur semulajadi yang sedap. Bukan saja anak-anak, ibu ayah pun pasti sukakannya!

Haa JIMAT dan SANGAT JIMAT kalau kita beli masa promosi. Jom cepat cepat dapatkan ESP dan Vitamin C ni. Time ni lah nak pakat borong banyak2 hee..
Pembelian boleh di buat secara online dengan klik jer gambar di bawah.Anda akan di bawa terus ke web shaklee.Pembelian boleh di buat menggunakan kad credit mahupun debit card.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b9f6e8d19e9022d10baf026c4b5e9648

Kalau tak nak order sendiri melalui online boleh aje contact sya seperti talian di bawah


Jangan lepaskan peluang bulan ini untuk dapatkan dengan harga promosi. Sangat2 jimat!
Anda juga boleh dapat khidmat nasihat percuma untuk kesihatan yang lebih sihat dengan membeli dari kami.

Hebatnya Zikir Al-Wahhab


Kehebatan zikir ini is very amazing. Alangkah hebatnya zikir al-wahhab ini.

Dulu tak pernah pun tahu kehebatan zikir zikir ni.Tapi bila join shaklee alhamdulillah banyak perkara ilmu akhirat yang sya mula belajar.Dalam bisness ni bukan saja di ajar cara untuk berjaya di dunia tapi untuk berjaya di akhirat juga.Syukur di temukan dengan group yang sangat sangat hebat ni.

Antaranya ialah dengan praktis zikir Al-Wahhab ini.


Hebatnya Zikir Al-Wahhab


Maksudnya:
AL-WAHHAB, Yang Sentiasa Memberi. Allah s.w.t.mencurahkan rahmatNya ke atas makhlukNya.Dia Maha Pemberi.

Rahsia kehebatannya:

1.Menjadi terkaya dan terkenal

Bila membaca Ya Wahhab 300 kali setiap hari atau selepas setiap solat fardhu,insya Allah anda akan dikurniakan kekayaan,kemakmuran dan kemasyhuran.Jika anda mengamalkan solat sunat Dhuha dan membaca Ya Wahhab 41 kali di sujud yang terakhir,insya Allah anda akan dirahmati dengan harta yang banyak.Peluang akan datang dengan mudah sekali.

2.Permintaan dimakbulkan

Siapa yang membaca Ya Wahhab 7 kali sebelum meminta sesuatu,insya Allah permintaanNya akan diperkenankan.Jika dibaca 100 kali dengan tangan menadah ke langit,doa anda akan dimakbulkan.

3.Mencari pekerjaan

Siapa yang tidak mempunyai pekerjaan atau sangat miskin,hendaklah dia mengamalkan solat sunat,kemudian sujud dan membaca 70 kali Ya Wahhab.Dia akan mendapat makanan tanpa disangka-sangka(dari kawan,jiran atau seumpamanya).

4.Membayar hutang

Jika anda mempunyai hutang yang banyak tetapi tidak ada wang untuk membayarnya,kerjakanlah sembahyang sunat hajat atau nafil 2 rakaat selepas tengah malam setiap Khamis selepas Maghrib dan Isyak,kemudian memalingkan wajah ke langit dan membaca Ya Wahhab 111 kali.Kemudian hendaklah dia membaca Al-Fatihah dan ini hendaklah dilakukan 3 malam berturut-turut(tiga Khamis).Insya Allah keperluan anda akan tersedia dan hutang akan dapat dilangsaikan.

5.Menjauhi kelaparan

Baca Ya Wahhab 41 kali di sujud terakhir solat Zuhur,insya Allah anda tidak akan merasa lapar.

6.Dimakbulkan doa

Baca Ya Wahhab 7 kali selepas berdoa pada bila-bila masa,kemusykilan anda akan terjawab dan permintaan anda akan diperkenankan,insya Allah.

7.Membebaskan diri

Jika ditangkap oleh musuh atau pendapatan anda tidak mencukupi,bacalah Ya Wahhab 100 kali selama 3 hingga 7 malam selepas solat sunat nafil 2 rakaat di tengah malam.Insya Allah anda akan berasa bebas atau mendapat rezeki yang banyak.
Untuk permulaan kita boleh praktis amal dalam 100x sehari, esok lusa kita up lagi. Lama-lama inshaaAllah zikir a-wahhab ini akan jadi amalan kita.