Fisya Yusof

Saya Nafisah Binti Md Yusof Shaklee Inderpendent Distributor [ SID : 1084053 ] sejak 2013 Sebarang pertanyaan berkaitan produk shaklee boleh hubungi saya di talian 017 -420 5506

3 October 2017

PROMOSI ESP SHAKLEE OKTOBER 2017



Hai semua! Sekejap je masa berlalu kan.Hari ini kita dah masuk hari ketiga bulan Oktober .Dah nak masuk akhir tahun dah. Mesti ramai yang ternanti-nanti bilalah Shaklee nak buat promosi ESP Shaklee kan? Dah lama dah tunggu promosi ESP yang best tu. Saya pun sama tau, bila lagi nak beli ESP pada harga diskaun kan :)

PROMOSI ESP SHAKLEE
BELI 4 ESP DAPAT 5% DISKAUN!!


Apa yang best sangat dengan ESP
Sebagaimana anda tahu, ESP adalah protein segera semulajadi yang pertama dicipta pada tahun 1961. Sebenarnya selepas tahun 1961, banyak sangat produk protein soya telah mula dihasilkan di dunia.
Jadi, apa yang menyebabkan ESP patut menjadi pilihan kita?
1. ESP menyediakan protein lengkap
Setiap hidangan ESP menyediakan 14 gm protein berkualiti tinggi yang semulajadi rendah lemak, laktosa semulajadi dan tanpa kolestrol. Berbeza dengan jenama lain yang biasanya haya menyediakan sebanyak 8gm atau 6gm sahaja hidangan protein.
Kenapa perlunya laktosa semulajadi? Laktosa juga adalah nama lain bagi gula, jadi dengan menggunakan laktosa semulajadi, kita menjamin laktosa yang digunakan bukanlah daripada sumber sintetik atau tambahan gula.
2. Sumber soya non GMO
Adalah terlalu sukar untuk mendapatkan kacang soya non GMO pada zaman ini. Hampir 90% kacang soya yang di pasarkan di dunia sebenarnya telah diubah suai atau merupakan GMO.

Semua hasil makanan berasaskan soya adalah GMO kecuali dibuktikan sebaliknya. Tengok pada label, sekarang ada banyak jenama juga yang hasilkan daripada non GMO.
Contohnya kini telah ada kicap non GMO, dan macam-macam produk lain lagi yang telah dibuktikan non GMO. Kalau pada label produk tidak menulis apa-apa tentang GMO, maka itulah produk GMO. Kenapa kita ambil berat sangat tentang GMO? Anda boleh baca tulisan saya dalam link yang saya sediakan berkenaan GMO.

Shaklee ESP adalah sumber soya yang tidak diubah suai secara genetik (non GMO). ESP Shaklee juga merupakan protein soya yang dihasilkan di bawah program pemeliharaan Identiti (IPP).

Ini bermaksud sumber kacang soya ini dipantau dan dikawal dengan ketat dari proses penanaman sehingga pemprosesan. Jadi kita memang yakin berkenaan ESP diperbuat daripada soya non GMO.
Justeru ESP Shaklee diperbuat daripada bahan organik tanpa hormon tambahan lain.
3. Mengandungi 9 Asid Amino Perlu
Shaklee ESP adalah lengkap dengan 9 jenis asid amino perlu yang badan anda tidak hasilkan. Apabila anda memilih ESP Shaklee, badan anda akan mendapat protein yang lengkap.

Ada banyak kebaikan kepada tubuh kenapa asid amino sangat penting dan diperlukan oleh tubuh kita.
4. Proses Kacang Soya Menggunakan Air
Proses pembuatan ESP Shaklee salah satunya adalah menggunakan air untuk membasuh kacang soya bagi mengekalkan keaslian isoflavones seperti genistein dan daidzen.
Kebanyakan jenama lain menggunakan alkohol untuk membasuh kacang soya. Menggunakan air dapat mengekalkan isoflavones serta dapat mengekalkan kehalalan produk.
Isoflavones ni apa pulak? Boleh baca dalam link di atas ya.
5. ESP memiliki indeks glisemik yang rendah
ESP mempunyai GI rendah yang memberi tenaga tanpa meningkatkan gula dalam darah. Ini bermaksud ESP Shaklee dapat memberikan tenaga, anda dapat nutrisi tetapi tidak meningkatkan gula dalam darah.
Contohnya nasi. Nasi akan memberikan rasa kenyang, pada masa yang sama nasi akan meningkatkan gula dalam darah. Anda juga akan rasa lapar pada satu tahap.
ESP Shaklee sebaliknya memberikan tenaga secara konsisten tanpa meningkatkan gula dalam darah jadi mengurangkan risiko diabetes.
KLIK SINI untuk baca testimoni ESP

Banyak lagi sebenarnya khasiat ESP ni tau terutamanya pada ibu-ibu hamil dan menyusu. In sya Allah saya akan kongsikan lagi di dalam entry yang akan datang.

Nak dapatkan ESP? Whatsapp saya http://wasap.my/60174205506 sekarang.

Anda juga boleh membeli secara dalam talian menggunakan kad kredit di mana ESP akan terus dihantar ke rumah anda. Pembelian adalah selamat dan dilindungi.Klik jer icon beli sekarang di bawah.


No comments:

Post a Comment